GRATIS VERZENDING VANAF € 50,- | LEVERTIJD 1-3 WERKDAGEN | ALTIJD MOOI VERPAKT

Klachten

Bij Nordic Luxuries hebben we goede service en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Mocht je desondanks toch een klacht hebben, wat wij uiteraard heel vervelend vinden, helpen wij jou graag verder door een gewenste oplossing te bieden. Je kunt je klacht melden door te mailen naar: [email protected]

Geef hierbij een duidelijke omschrijving van jouw klacht en indien van toepassing een ordernummer en datum van bestelling.  

Afhandeling klacht
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Om dit zo goed mogelijk te doen, vragen wij jou eventueel om een foto, zodat wij de klacht inhoudelijk goed kunnen beoordelen.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jouw hiervan op de hoogte stellen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese unie.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »